En organisatorisk översikt

Kärnprocesser

  • Marknadsföring/försäljning
  • Offerter/inköp/beredning
  • Service/underhåll
  • Installation
  • Konsulting/utbildning

Stödprocesser

  • Administration/ledning
  • Personaladministration
  • Ekonomi
  • Metod/teknik

Verksamhetsområden

  • Tele/larm
  • Nätverk/data
  • Telekommunikation
  • Trygghetssystem

Organisation

  • Organisationen formas ur den processflödesinriktade verksamheten.
  • Ledningsgrupp
  • Processansvariga

Medarbetarutveckling

  • Målet för varje medarbetares kompetensutveckling är att uppnå en ”trekantig” profil.

Kvalitet

  • Hela företaget kvalitetssäkras i enlighet med upprättad kvalitetspolicy (ISO).

Leveransprecision

  • Varje kundorder ska säkras i syfte att hålla utlovad leveranstid. Det innebär att varje process ska dimensioneras och i övrigt utformas därefter.

Personal

  • 18 st. personer är idag engagerade hos TT och vi har ytterligare planerade rekryteringar inom närmaste 12-månadersperiod.